Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.02.2011 10:15 - НЕЩО МАЛКО, НО ИНТЕРЕСНО ЗА ЗОДИИТЕ
Автор: feychka Категория: Забавление   
Прочетен: 7633 Коментари: 2 Гласове:
7



 Какъв домашен любимец подхожда на вашата зодия?
 
Овен: "Всичко, стига да е пълно с енергия!"

Телец: "Костенурка. Бавна, не й трябват много грижи и няма да изяжда храната на собственика си."

Близнаци: "Папагал... Има ли нужда да казвам нещо повече? Естествено, че има...."

Рак: "Каквото и да е... Важното е да се поддава на дресировка!"

Лъв: "Голяма, красива и дръзка котка, която не се състезава със собственика си в това кой е по-по-най."

Дева: "Да видим. Ще трябва да ставам точно в 7:30, за да го храня. В 10:20 ще ходя до магазина и ще му купувам храна за 4,38 лв. с включен ДДС..."

Везни: "Хммм... От една страна, кучето е добродушно, предано и пази къщата. От друга, котката е по-независима, изисква по-малко внимание и е много грациозна... Ох, не знам. Ти какво би си взел? А сигурен ли си?"

Скорпион: "Котка! Тайнствена и непредсказуема... Какво й е? "

Стрелец: "Кон, естествено! И да се надяваме, че ще има достатъчно енергия, за да издържи темпото ми!"

Козирог: "Аз ли ще му купувам храната?"

Водолей: "Хамстер. Ще му взема клетка с климатик, водоснабдяване и канализация... Ще му сложа тунелче, с което да може да преминава извън клетката и ще го огранича с фибростъкло... Не продават ли такива клетки? Простаци! Нищо, аз ще изобретя нещо много по-добро тогава..."

Риби: "Риби, естествено. Дори да ги забравя за седмица-две без храна и те измрат, бързо ще ги подменя... ако не забравя и това, де..."


Типичен коментар след секс....
 
Овен: "Хайде пак!!!"

Телец: "Ама как огладнях! Подай ми пицата."

Близнаци: "Къде е дистанционното?"

Рак: "А кога ще се оженим?"

Лъв: "Бях страхотен, нали?"

Дева: "Трябва да изпера чаршафите..."

Везни: "Ако на теб ти е харесало, значи и на мен ми хареса."

Скорпион:
"Хмм... да те развържа ли?!"

Стрелец: "Не ми се обаждай... Аз ще ти се обадя!"

Козирог: "Имаш ли визитка?"

Водолей: "Искаш ли да пробваме нещо лудо другия път... например да сме голи?"

Риби: "Ъъъ... Как ти беше името?"


Каква е молитвата на вашата зодия?
 

Овен: "Боже, дари ме с търпение... И си го искам ВЕДНАГА, ЧУВАШ ЛИ?!!!!"

Телец:
"Боже, дай ми сили да променя живота си... ама не веднага!"

Близнаци:
"Ей, Боже (или Богиньо)... Кой си всъщност? Какъв си? Какво си? Колко сте? Изобщо не мога да си го представя..."

Рак:
"Отче наш, знам, че не бива толкова много да завися от теб... но на кого друг да разчитам за важните неща в живота?"

Лъв:
"Ей, тате, знам, че съм любимото ти хлапе и се гордееш с мен..."

Дева:
"Боже, направи света едно по-добро място и не се издънвай като предния път."

Везни
: "Господи, знам, че е крайно време да взимам решения сам, но искам да знам: какво мислиш ти по въпроса?"

Скорпион: 
"Боже, помогни ми да простя на враговете си, защото тия тъпаци изобщо не заслужават!!!"

Стрелец:
"О, всемогъщи, всезнаещи, всесилни, вечен Боже! Моля те за сто милионен път - помогни ми да не преувеличавам!"

Козирог
: "Отче наш, мислех да се моля, но знам, че трябва сам да се справя с проблемите си, така че... все пак благодаря!"

Водолей:
"Господи, едни казват, че си мъж... други, че си жена... А аз казвам, че всички имаме по нещо божествено! Така че, защо да ти се молим въобще?"

Риби:
"Отче наш, ти, който си на Небето... Понеже животът е гаден и смятам да му друсна една стограмка, нека тежкото ми пиянство и махмурлукът след това бъдат в твоя чест... Наздраве и амин!"



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. antivlaks - Типичен коментар след секс....
18.02.2011 15:41
Жената Овен: "Хайде пак!!!Смених батериите на вибратора .И си го искам ВЕДНАГА, ЧУВАШ ЛИ?!!!!" :)))
цитирай
2. анонимен - Az sam vezni !
20.02.2011 18:09
Az naistina se kolebaq mejdu kotka i ku4e no 6te si vzema ku4e 4ao-4ao ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: feychka
Категория: Забавление
Прочетен: 506466
Постинги: 141
Коментари: 541
Гласове: 817
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031