Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.11.2010 06:20 - ХАЙДЕ ДА СЕ ПОСМЕЕМ :) ... ( част 17 )
Автор: feychka Категория: Забавление   
Прочетен: 2363 Коментари: 6 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Разговорът е измислен, за да пречи на хората да мислят.

* * *

Ако има нещо, което често ни пречи да се отдадем само на един порок, то е, че притежаваме много пороци.

* * *

Ако нямахме сами недостатъци, ние не бихме били изпитвали толкова радост, когато ги откриваме у другите.

* * *

Всички ние имаме достатъчно сила, за да понасяме чуждите нещастия.

* * *

Всички се оплакват от паметта си, но никой не се оплаква от ума си.

* * *

Досаждаме често на другите, макар да смятаме, че не можем да им бъдем досадни.

* * *

За да се утвърдим в обществото, ние правим всичко възможно за да изглежда, че сме вече утвърдени.

* * *

Защо помним с всички подробности това, което се е случило с нас, а сме неспособни да запомним колко пъти сме разказвали за него на един и същи човек?

* * *

Отпуснали сме заем с лихва под предлог, че правим подарък, и така спечелваме обществото по един хитър и тънък начин.

* * *

Има хора, чиято заслуга се състои в това да говорят и да вършат полезни глупости. Променят ли поведението си, те провалят всичко.

* * *



Тагове:   мисли,   афоризми,


Гласувай:
5



1. vmir - Полезни наблюдения.
20.11.2010 07:20
Заслужава си човек да си ги припомня.

Приятен уикенд!
цитирай
2. yotovava - Ако нямахме сами недостатъци, ние не бихме били изпитвали толкова радост, когато ги откриваме у другите.
20.11.2010 10:08
:)))))))))))))
Поздрав
Валя
цитирай
3. ketcakuatl - МАЙ СИ НЕИЗЧЕРПАЕМА
20.11.2010 10:11
Поне откъм афоризми. Хубав ден.
цитирай
4. feychka - от феичка към vmir
20.11.2010 23:22
определено и аз мисля така. а човек забравя доста често... особено това колко е хубав и кратък живота.

желая ти страхотни почивни дни:)
феичка
цитирай
5. feychka - от феичка към yotovava
20.11.2010 23:31
аааааааааааа Валенцеееееееее :))))) ти ме разби с тоя лаф. много грубо дееее, ама е абсолютната истина. много ми хареса. браво! и ти благодаря.

много , много усмивки ти желая. абе гледам, че не ти липсват де, но пък и аз да си кажа :))))
фей
цитирай
6. feychka - от феичка към ketcakuatl
20.11.2010 23:37
ми нали беше ми казал преди, че ще ми свършат запасите, та това ме амбицира... да гледам да не се окажеш прав:))))
ииииииии... още нищо не си видял. аз съм голям капацитет:), че и съм скромна, а? :)
надявам се да не съм те обидила нещо със странното си чувство за хумор, както теб... така и всички де:)

направи вечерта си страхотна, а утрешния ден уникален... това ти желая от сърце:)
феичка

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: feychka
Категория: Забавление
Прочетен: 507635
Постинги: 141
Коментари: 541
Гласове: 817
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930