Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.11.2010 06:20 - ХАЙДЕ ДА СЕ ПОСМЕЕМ :) ... ( част 14 )
Автор: feychka Категория: Забавление   
Прочетен: 2829 Коментари: 10 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ако гладна мечка те измъкне от челюстите на вълк, нямаш причина да си й благодарен.

* * *

Ако искаш да провериш дали водата е завряла, не го прави с пръст.

* * *

Ако трябва да извадиш зъб, да го вадиш бавно не е проява на нежност.

* * *

Дали се опитвам да намеря Бог? Той е по-умен от мен — нека опита сам да ме намери.

* * *

Най-голямата трудност възниква при тръгването. Нарича се "пригответе се"...

* * *

Пешката е най-важната фигура на шахматната дъска… за другите пешки.

* * *

Щом веднъж слънцето залезе, става тъмно. Не се оставяй това да те изненада.

* * *

Единственото, което обърква познанията ми, е моето образование.

* * *

Здрав разум е наборът от предразсъдъци, с които човек се е сдобил до 18-годишната си възраст.

* * *

Зная защо има толкова много хора, които обичат да цепят дърва. В тази дейност те незабавно виждат резултатите.

* * *




Тагове:   мисли,   афоризми,


Гласувай:
5



1. yotovava - Щом веднъж слънцето залезе, става тъмно. Не се оставяй това да те изненада.
19.11.2010 06:28
Това е велика премъдрост и прозрение :))))))))))))))))
Усмихнах се яко сутринта.
Поздрав
Валя
цитирай
2. vmir - :)))))))))))))))))))))))))))))))
19.11.2010 11:36
цитирай
3. feychka - от феичка към yotovava
19.11.2010 12:05
хахахаахха, това ми хареса, Валенце. браво ! и ти благодаря, че така ме развесели. направо си представих ситуацията :))))))))))))

нека деня ти днес да е страшно весел и емоционален:)
феичка
цитирай
4. feychka - от феичка към vmir
19.11.2010 12:07
брей каква заразителна усмивка имаш самооооооооо :)

успех и късмет днес и дано ти е хубав следобяда :)
феичка
цитирай
5. vmir - 4. feychka,
19.11.2010 15:50
feychka написа:
брей каква заразителна усмивка имаш самооооооооо :)

успех и късмет днес и дано ти е хубав следобяда :)
феичка


Усетих се аз, че въпреки отпора от моя страна, някакъв смехоруващ вирус откъм блога ти ме налазва неотразимо.

Хубав уикенд!
Войнолюб Миролюбов
цитирай
6. feychka - от феичка към vmir
19.11.2010 19:59
:))))))))))))), ти сега искаш и мен да заразиш, че после да ме вземат за леко откачена май, а? :))))))
знаеш ли... мисля, че само за едно трябва да внимаваме... да не ни стигнат устите до ушите, че току виж сме се объркали да си ги изядем:))))

забавен и приятен уикенд и на теб:)
а сега лека нощ
феичка
цитирай
7. ketcakuatl - НЯКОГО НАРЕЧЕ ВАЛЯ, А ТИ?
19.11.2010 23:27
Чудя се защо повечето от блогърите се правят на интересни, и не дават трошичка информация за себе си. Някакви тайни агенти, разузнаване, срам, комплекси, страх, ами да сме загадъчни, интересни. За тези тайнства - жените, имам подозрения някакви. Но за мъжете, нещо не ми стига мисълта и логиката. Извинявай че не е по темата, ама отвътре ми изби, жива и здрава ФЕЙО
цитирай
8. feychka - от феичка към ketcakuatl
19.11.2010 23:41
о не, нямаш проблем... много си прав в твърдението си. но знаеш ли какво ми е направило впечатление тук? че никъде няма място, където и да иска човек да напише подробности за себе си. дори снимка на аватара можеш да сложиш само една. иначе аз са казвам Диана, на 35 години съм, от Варна, интересувам се от психология и бизнес, харесвам Оливър Шанти, Карунеш, R&B, TECHNO, DANCE, влюбена съм във всичко, което си имам...
ако нещо друго те интересува... питай. ще ти отговоря с удоволствие, защото нямам какво да крия.

хубава вечер ти пожелавам:)
феичка
цитирай
9. ketcakuatl - БЛАГОДАРЯ ТИ МИЛА
19.11.2010 23:51
Но въпроса ми беше по принцип, наистина се чудя, ама явно не можем да намерим всички отговори. Благодаря ти още един път за отзивчивоста, но нищо лично...
цитирай
10. feychka - от феичка към ketcakuatl
20.11.2010 00:04
ами може в това да е магията ;)
не всичко може би трябва да знаем, а и не всичко трябва да ни се поднася на тепсия все пак. може би пък и личното инфо да е излишно тук...

дано е приятна вечерта ти:)
феичка
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: feychka
Категория: Забавление
Прочетен: 506462
Постинги: 141
Коментари: 541
Гласове: 817
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031