Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.02.2011 10:15 - ДОКТОРСКИ РАБОТИ :)
Автор: feychka Категория: Забавление   
Прочетен: 5101 Коментари: 4 Гласове:
5



 Докторe, когaто искам да правя секс с жена си, членът ми винаги гледа към обувките.
- Вдигнете обувките на шкафа... Следващия.
*

- Докторе, боли ме ту главата ту задника.
- Пийте тези таблетки разчупени на две... Следващия.
*

- Докторе, да ви се оплача, страхувам се постоянно и то без видима причина..
- Сестра, дайте и разхлабително. Пийте, причина за страх има... Следващия.
*

- Докторе, абе от тая сутрин пикая на две струйки.
- Дядо, разкопчавай си копчето на дюкяна... Следващия.
*

- Докторе, имам суха кашлица.
- Сестра, дайте му разхлабително. Край, няма да кашляте... Следващия.
*

- Докторе, имам постоянно разтройство, по десет пъти на ден ходя в тоалетната..
- Сестра, разхлабително. Е сега ще поживеете там... Следващия.
*

- Докторе, лошо ми зараства счупения крак, постоянно съм с патерици.
- Сестра, вземете патериците, дайте му разхлабително. Сега ще побягате без патерици... Следващия.
*

- Докторе, всяка сутрин намирам във влагалището си пощенски марки, вижте цял албум вече имам.
- Това не са марки а етикети от банани. Сестра дайте и направление към очен лекар... Следващия.
*

- Докторе, никой не ме забелязва!!...
- Следващия.
*

- Докторе, бачкам като кон, ям като прасе и се изморявам като куче, какво да правя?
- Идете на ветеринар... Следващия.
*

- Докторе, имам запек!!..
- И аз имам ауди А8, но не викам за този проблем на всеки ъгъл... Следващия.
*

- Докторе, пожълтяха ми зъбите.
- В такъв случай си купете кафява вратовръзка, ще ви отива... Следващия.
*

- Докторе, помогнете ми, аз съм вече на 25 а още нямам косми на интимните части. Какво да правя??
- Колко пъти седмично правите секс?
- Амиии 30-40 пъти...
- На магистралите също не расте трева... Следващия.
*

- Докторе боли ме коляното.
- И мен ме боли... Следващия.
*

- Докторе като се качвам нагоре по стълбите ме боли кръста.
- Тогава се качвай надолу... Следващия.
*

- Докторе, дай ми нещо за глава.
- На ти шапка... Следващия.
*

- Докторе, бременна съм.
- Честито... Следващия.
*

- Докторе, пикая на четири.
- Глътнал си копче... Следващия.
*

- Докторе глътнах мишка.
- Глътни и котка... Следващия.
*

- Докторе, ям боб - акам боб.
- Ми ти кво искаш да акаш?
- Мииии... най-обикновени акита.
- Ми яж тогава най-обикновени акита и готово... Следващия.
*

Сестрата:
- Докторе, вашият симулант умря.
- Е тоя се престара!
*

-Добър ден, докторе.
-Добър ден.... Следващият.
*

-Докторе, ухапа ме куче!
-Ухапи го и ти, следващият.
*




Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. razkazvachka - ... и мен ме боли коляното -
16.02.2011 10:23
В сравнение с горния списък диалози, "Диалози" на Платон са истински запек:)))
цитирай
2. feychka - от феичка до razkazvachka
17.02.2011 14:14
хайде, недей да плачеш... нали си имаш и друго колянце:))). а що се отнася до Платон... добре, че съм много далеч от времето и идеите му ;)

желая ти прекрасен ден:)
феичка
цитирай
3. antivlaks - Ние с тебе
18.02.2011 15:04
трябва да открием клиника ! :)))
цитирай
4. feychka - от феичка до antivlaks
20.02.2011 00:12
миииииии ади де:) . едно е сигурно, че ще сме доста по- кадърни от поветето лекари в бг... или поне ако съдя по себе си :)))). лелеееее и каква рекламка само си направих:))). представи си ако си имаме клиника... как ще я одумвам сладко, сладко:)

желая ти здраве, а иначе ... хубава вечер:)
феичка
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: feychka
Категория: Забавление
Прочетен: 506534
Постинги: 141
Коментари: 541
Гласове: 817
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031