Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.11.2010 23:27 - КОГАТО СИ МИСЛЕШЕ, ЧЕ НЕ ТЕ ГЛЕДАМ (обръщение на родителя към детето). Съобщението, което всеки възрастен трябва да сподели с децата си, защото те имат нужда да
Автор: feychka Категория: Забавление   
Прочетен: 6917 Коментари: 12 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Когато си мислеше, че не те гледам... (обръщение на родителя към детето)

Съобщението, което всеки възрастен трябва да сподели с децата си, защото те имат нужда да знаят колко много ги ценим.

Когато се мислеше, че не те гледам... аз те видях как направи беля и имаше смелостта да си признаеш. Това ме научи, че човек трябва притежава доблест и достойнство.

Веднъж, когато бях много тъжна, ти се разплака заради мен... това ме накара да бъда повече състрадателна и ме научи на съчувствие.

Един ден ти се зарадва на една калинка... беше толкова щастлив, че можеше за миг да я подържиш, а когато тя отлетя... ти се разлака... Тогава аз се научих, че и малките неща могат да направят човек страшно щастлив и че те приключват... почти на мига.

Когато мислеше, че не те гледам... в изнервена ситуация, аз те ударих и обидих, но ти... ми прости. Това ме научи, че човек трябва да умее да прощава, особено, когато обича.

Прибирайки се у дома, ти с такова огромно желание започна да ми разказваш емоциите, които си преживял в учлище, което ме научи, че човек трябва да бъде открит и да споделя.

Когато мислеше, че не те гледам, аз видях как даде всичко от себе си да нарисуваш картинка, която ми подари само и само да ме зарадваш. Това ме научи, че когато човек прави нещо... трябва да го прави с цялото си сърце...

Когато мислеше, че не те гледам... аз видях как ти ме гледаше с огромно възхищение, което ме научи, че човек не трябва да забравя да обожава близките си.

Веднъж ти подари играчка на приятелче и не поиска нищо в замяна. Ти си мислише, че не те гледам, но аз те видях и това ме научи, че човек не трябва да търси непременно и винаги отплата.

Когато си мислеше, че не те гледам... аз видях как ти дойде докато спя и ме милваше така, че да не се събудя. Това ме научи, че човек трябва да бъде грижовен, но не само спрямо себе си, а спрямо нуждите на другия.

Един ден ти беше нещо ядосан и само след секунди вече се смееше. Ти отново си мислеше, че не те гледам тогава, но това ме научи, че човек не трябва да преживява толкова трагично неволите си, а трябва да искаме да бъдем щастливи.

Когато си мислеше, че не те гледам... ти дойде и ми каза:’’Извинявай”. Тогава аз научих от теб, че човек трябва да умее да поема отговорностите за своите постъпки.

Когато си мислеше, че не те гледам... аз видях как за теб „утре” и „вчера” не същвствуват. Тогава се научих, че бъдещето трябва да ме интересува, когато дойде, а миналото е без значение, защото вече е прежвяно.

Ти отново си мислеше, че не те гледам, когато аз видях как мечтаеш и научих, че човек трябва да има велики мечти, защото някои от тях можем и да постигнем.

Веднъж ти дойде и ми каза, че смяташ, че не съм права за нещо...

Това ме научи, че човек не трябва да бъде лицемерен. А когато трупа емоции в себе си, то това е за негова собствена сметка.

Когато мислеше, че не те гледам, аз те погледнах и исках да ти кажа “Благодаря!” за всички онези неща, които видях, когато ти си мислеше, че не те гледам.

 

Автор:
Диана Иванова

image




Гласувай:
6



1. roxanne - Прекрасно е! Дано всеки има някого, ...
21.11.2010 23:41
Прекрасно е! Дано всеки има някого, когото да гледа тайничко и да си припомня позабравените истини.
цитирай
2. drakulla - Браво!
21.11.2010 23:47
Поздравления!
цитирай
3. demar - " аз те погледнах и исках да ти кажа “Благодаря!” "
22.11.2010 00:09
Благодаря ти !
цитирай
4. vmir - Всичко това "всезнайковците" го изпускат, защото вече "знаят" всичко, което им е достатъчно.
22.11.2010 05:45
А после ни овайкват и оревават орталъка, защото мислят, че няма нищо общо... пфу!!!

Успешна седмица!
цитирай
5. feychka - от феичка към roxanne
22.11.2010 09:42
благодаря ти за силните и искрени думи. наистина дано всеки си има някого, когото тайничко да гледа:)

пожелавам ти една щастлива и усмихната седмица:)
феичка
цитирай
6. feychka - от феичка към drakulla
22.11.2010 09:44
благодаря! дано съм била полезна.

много радости ти желая през новата седмица:)
феичка
цитирай
7. feychka - от феичка към demar
22.11.2010 09:46
и аз ти благодаря:)
и нека да не забравяме да бъдем благодарни, защото някой ден... просто няма да можем и да искаме да благодарим...

една страхотна седмица ти желая и много късмет:)
феичка
цитирай
8. feychka - от феичка към vmir
22.11.2010 09:51
направо се чудя как да изкоментирам отговора си към теб. първо защото... тези ''всезнайковци'' са нашите деца и аз мисля, че каквито и да са те... ние трябва да ги обичаме. та налли в крайна сметка ние сме ги направили такива и после... не те, а ние май доста често се опкалваме от тях!!!
и още нещо... дали ние самите сме благодарили на нашите родители, а ?
много е лесно да очакваш нещо...
а още по-лесно е да обвиняваш...

хубава седмица ти желая:)
феичка
цитирай
9. vmir - 8. feychka,
22.11.2010 12:38
feychka написа:
направо се чудя как да изкоментирам отговора си към теб. първо защото... тези ''всезнайковци'' са нашите деца и аз мисля, че каквито и да са те... ние трябва да ги обичаме. та налли в крайна сметка ние сме ги направили такива и после... не те, а ние май доста често се опкалваме от тях!!!
и още нещо... дали ние самите сме благодарили на нашите родители, а ?
много е лесно да очакваш нещо...
а още по-лесно е да обвиняваш...

хубава седмица ти желая:)
феичка


Не са само нашите деца всезнайковци, даже моите идват да ме питат за неща, които отдавна знаят далеч по-добре от мен. Много по-зле са обаче големите "всезнайковци", дано не ти се налага да понасяш подобни капацитети.

Благодаря, да ти се връща.
цитирай
10. feychka - от феичка към vmir
22.11.2010 14:54
ау, недей, че направо ме стресира с това, че си ужасно прав. виж, за това не се бях сетила. лошото в случая е, че наистина ние сме тези, които разваляме децата си и от едни прекрасни, искрени и влюбени във всичко същества... ние сме способни да ги превърнем в лицемерни чудовища... наричани хора. но пък... не всички '' успяваме'' , което е нещото, което ме прави щастлива мен лично. има и такива деца, които въпреки всичко успяват да оцелеят и да се спасят от лапите ни:)))

желая ти хубав и спокоен следобед:)
феичка
цитирай
11. vmir - 10. feychka,
22.11.2010 15:58
feychka написа:
ау, недей, че направо ме стресира с това, че си ужасно прав. виж, за това не се бях сетила. лошото в случая е, че наистина ние сме тези, които разваляме децата си и от едни прекрасни, искрени и влюбени във всичко същества... ние сме способни да ги превърнем в лицемерни чудовища... наричани хора. но пък... не всички '' успяваме'' , което е нещото, което ме прави щастлива мен лично. има и такива деца, които въпреки всичко успяват да оцелеят и да се спасят от лапите ни:)))

желая ти хубав и спокоен следобед:)
феичка


С риск да прозвуча нескромно ще кажа, че родителската вредност, макар и много вероятна, не е абсолютно неизбежна. Вярвам, че за да не тичаме да гасим пожари, трябва да сме много отнапред наясно какво можем да си позволим да говорим пред децата, на какво трябва да ги научим преди живота да ги е научил (ах, как всички възрастни обичат тази точка!!!) и особено находчиво да прикриваме което трябва от собствен опит да научат, за да не се вживеят отрано в позицията на "всезнайковци", на които всичко им е "ясно" и омръзнало до смърт... благодаря ти!
цитирай
12. feychka - да, така е всичко каквото каза. но ...
22.11.2010 18:21
да, така е всичко каквото каза. но човек разбира колко е мъдър, едва когато осъзнае колко много неща има още да учи. едва тогава... може да се каже, че донякъде е опознал себе си. а да не забравяме, че винаги има какво още да научим. а децата ни... те винаги ще бъдат на крачка пред нас, защото най-малкото те са млади, умни, изобретателни и изпълнени е всичката енергия на света. до 3 годишна възраст детето става човек, до 7 може леко да поизгладим и коригираме някои неща в характера му, но от там нататък, трябва само и единствено да го подкрепяме... следвайки неговите стъпки, а не то да следва нашите, както много родители искат.
аз също ти благодаря за смислените коментари.

лека нощ:)
феичка
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: feychka
Категория: Забавление
Прочетен: 506475
Постинги: 141
Коментари: 541
Гласове: 817
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031