Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.11.2010 06:20 - ХАЙДЕ ДА СЕ ПОСМЕЕМ :) ... ( част 15 )
Автор: feychka Категория: Забавление   
Прочетен: 1744 Коментари: 2 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Най-печалното при младото поколение е, че аз вече не съм част от него.

* * *

Образование е това, което остава, когато забравим всичко, което сме научили в училище.

* * *

Голото тяло не е причина за срам. Срамувайте се от това, което мислите за него.

* * *

Губим време, за да си осигурим работно време и водим битки, за да живеем в мир.

* * *

Остроумието е образовано нахалство.

* * *

Законите са като кренвиршите — по-добре да не виждаш как ги правят.

* * *

Приятелството между мъжа и жената значително отслабва с настъпването на нощта.

* * *

В повечето случай, последният, до когото достигат слуховете, е този, за когото се отнасят.

* * *

Бог е комедиант, играещ пред публика, която е твърде уплашена, за да се смее.

* * *

Лекарите са хора, които предписват лекарства, за които знаят малко, за да лекуват болести, за които знаят още по-малко, на човешки същества, за които не знаят нищо.

* * *



Тагове:   мисли,   афоризми,


Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. demar - Добро утро, ранобудна!
18.11.2010 08:01
Като се зачетох при теб за поколенията и слуховете, се сетих нещо и ще ти го изпратя.
Весел ден!
цитирай
2. feychka - от феичка към demar
18.11.2010 12:26
аз докато ти отговоря, то стана малко обяд, но въпреки всичко ми се иска да ти пожелая остатъка от този страхотен ден за теб да бъде незабравим и дано само хубави неща да ти се случват днес. щв чакам да ми изпратиш това, за което си ми писал.

а за поколенията... аз може да не съм част от най-младите, но пък съм щастлива, че съм тук и сега и... че ме има:)
пожелавам ти същото и на теб, както и прекрасен ден:)
феичка
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: feychka
Категория: Забавление
Прочетен: 507840
Постинги: 141
Коментари: 541
Гласове: 817
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930