Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.11.2010 06:30 - ДЕСЕТ НЕЩА, ЗА КОИТО ДА СМЕ БЛАГОДАРНИ
Автор: feychka Категория: Забавление   
Прочетен: 3765 Коментари: 10 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Някои неща в живота ни могат да ни накарат да се чувстваме неприятно. От друга страна, тези неща могат да са скрити дарове. Десет скрити дара:

1. Бъдете благодарни, че остарявате. Не всеки има тази възможност.

2. Бъдете благодарни, че можете да четете тези думи. Тъжно е, че много хора не могат да четат.

 

3. Ако ви се налага да чакате на опашка в супермаркета, за да напазарувате за вечеря, бъдете благодарни, че можете да си го позволите. Много хора не чакат на опашки в супермаркета, а се хранят от подаяния.

4. Бъдете благодарни, че можете да си плащате сметките. Дори това да означава, че не можете да си позволите други неща, които бихте искали. Помнете, че за много хора посрещането на битовите нужди е лукс.

5. Ако ставате по тъмно за работа, бъдете благодарни, че ви предстои да видите още един изгрев и имате работа. Представете си, ако ставахте по обяд и се чудите какво да правите с живота си.

6. Ако сте в задръстване, бъдете благодарни, че имате кола и пари за гориво. Да чакате на спирката под  дъжда е най-малкото неудобно.

7. Когато детето ви дивее, бъдете благодарни, че имате кого да обичате и кой да ви обича. Не забравяйте, че поне от време на време децата са послушни.

8. Когато партньорът ви ядосва, бъдете благодарни за любовта в живота си и че имате с кого да остареете. По-малко от половината хора имат партньор в живота.

9. Когато родителите ви се месят в живота, бъдете благодарни, че все още сте заедно. Ако не сте заедно, припомнете си времето, на което сте се наслаждавали.

10. Когато вечеряте с вашето семейство, бъдете благодарни на всички и на всичко, което е направило това възможно. Погледнете ги в очите и им кажете колко сте щастливи, че споделяте този миг заедно.

http://www.shtastieto.com/



Тагове:   неща,   мисли,   мъдрости,   афоризми,


Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zdravezateb - Благодарен съм,
11.11.2010 07:22
че чета тези думи!
цитирай
2. vmir - Четеш ми мислите с този постинг.
11.11.2010 07:39
Браво!
цитирай
3. mikino - :)
11.11.2010 14:57
Минах от тук ама забравих да си кажа приказката... Мила приятелко, аз съм благодарна само за едно нещо - че живея! Инак ако не живеех, нямаше да мисля за горните 10 неща!
Весел и слънчев ден!
цитирай
4. feychka - от феичка към zdravezateb
11.11.2010 15:51
аз пък съм благодарна, че съм успяла да направя нещо хубаво за някого, нещо хубаво за теб:)

щастлив следобяд ти желая:)
феичка
цитирай
5. feychka - от феичка към vmir
11.11.2010 15:52
благодаря ти, още много неща ще има, но няма да се издавам:)

весела вечер:)
феичка
цитирай
6. feychka - от феичка към mikino
11.11.2010 16:00
и аз да си кажа моята приказка, мила приятелко:)))
аз пък съм благодарна, че живееш, че мислиш, и че споделяш тези толкова красиви истини. толкова са малко хората, които ги разбират... особено в това консуматорско общество.
ако няма кой да сподели усмивката ти, просто се усмихни пред огледалото:)
и картинката ще ти хареса... мисля.

хубава и специална вечер ти желая:)
феичка
цитирай
7. cveti933 - Всеки път, когато
12.11.2010 22:04
имам нужда от доза оптимизъм.. влизам в твоя блог! :))
цитирай
8. feychka - от феичка към cveti933
12.11.2010 22:18
уау :))), благодаря ти, cveti933 за така силните думи. направо ме потресе, бре човек:))). да не ти кажа, че преди около седмица... мислих да изтривам страницата си. накара ме да се чувствам страхотно , а пък аз за благодарност ще продължавам да те зареждам с хубава енергия и емоции.

А това е специално за теб:
Усмихвай се в лицето на проблема, докато той се предаде!
... защото смелостта, която се изисква за да сме щастливи започва с усмивка!

ще се радвам да пишеш до време на време:)
феичка
цитирай
9. cveti933 - благодаря за цитата...
14.11.2010 16:32
напоследък съм на тоя принцип :)))))
П.С. Не се отказвай! :)
цитирай
10. feychka - от феичка към cveti933
15.11.2010 07:35
и да се радвам, че съм жива и да не се радвам... все тая, така че по-добре е да се радвам май. второто поне със сигурност ще е по-приятно:)

слънчева седмица ти желая:)
феичка
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: feychka
Категория: Забавление
Прочетен: 507642
Постинги: 141
Коментари: 541
Гласове: 817
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930