Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.11.2010 06:20 - ХАЙДЕ ДА СЕ ПОСМЕЕМ :) ... ( част 7 )
Автор: feychka Категория: Забавление   
Прочетен: 11223 Коментари: 42 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
На мъжете им е лесно, веднага виждат какви гърди има жената. А жените винаги ги чака изненада...

* * *

Ако не изпитвате желание да нарушите поне една от десетте божи заповеди - значи нещо с вас не е наред.

* * *

Мнозинството от мъжете имат това, което заслужават. Останалите са ергени.

* * *

Успял мъж е този, който може да задоволи всички желания на една жена, а успяла жена е тази, която може да намери такъв мъж.

* * *

обява: Продава се булчинска рокля! Носена само веднъж, по погрешка.

* * *

Тайната на успеха в живота е свързана с честността и принципността: ако ги нямате тези качества - успехът е гарантиран.

* * *

Реклама на презервативи: "Ако искаш да ти е мирна главата, тури я в торбата!"

* * *

Защо циганинът си ляга с два камъка вечер? С първия - да загаси лампата, а с втория - да провери дали е затворил прозореца.

* * *


Жената в начало съжалява мъжа, а после го желае. А мъжът в началото желае жената, а после съжалява себе си.

* * *

КЛЕПТОМАН - човек, който има дарбата да намира неща, преди хората да са ги изгубили.

* * *




Тагове:   мисли,   афоризми,


Гласувай:
6



1. vmir - "Ако не изпитвате желание да нарушите поне една от десетте божи заповеди - значи нещо с вас не е наред"
10.11.2010 06:54
О, Боже, а на мен ми се иска да ги наруша до една...
цитирай
2. yotovava - Посмях се :)))))
10.11.2010 10:22
Поздрав
Валя
цитирай
3. feychka - от феичка към vmir
10.11.2010 11:55
хахахаха не си мисли, че вероятно не си ги нарушил вече:))). и аз съм така. пък и какво и за кого ли има значение, освен за нас самите. е, разбира се ако не оплеска човек много лошо нещата де:)))

щастлив ден:)
феичка
цитирай
4. feychka - от феичка към yotovava
10.11.2010 12:05
разбирам , че денят ти започва с усмивка, Вале... пожелавам ти от сърце още много пъти по толкова радост и да завършиш денят си... само с хубави емоции

хубав ден:)
феичка
цитирай
5. vmir - 3. feychka - от феичка към vmir
11.11.2010 07:43
feychka написа:
и аз съм така. :)))

феичка


Отдавна търся съдружник за обир на банка. Ще бъдем като Бони и Клайд.

Успешен ден!

Клайд
цитирай
6. feychka - от феичка към vmir
11.11.2010 16:07
хахахаххаааааааааа ама така много бива ли да ме разсмиваш бре човек? ще си лепна мускулна треска на коремчето заради тебе. уф, как си похвалих плочките на корема само... видя ли?:))))
ааа банка, давай направо към някое трезорче де, няма си играем на дребно аааа, нали тъй я :)

щастлива и незабравима вечер:)
Бони(феичка)
цитирай
7. vmir - 6. feychka,
11.11.2010 17:11
feychka написа:
хахахаххаааааааааа ама така много бива ли да ме разсмиваш бре човек? ще си лепна мускулна треска на коремчето заради тебе. уф, как си похвалих плочките на корема само... видя ли?:))))
ааа банка, давай направо към някое трезорче де, няма си играем на дребно аааа, нали тъй я :)

щастлива и незабравима вечер:)
Бони(феичка)


Дадено, специално за теб ще избера най-готиното трезорче и също ще си потренирам плочките, след което ще те информирам за подробностите.

Приятна вечер!

Клайд

цитирай
8. feychka - от феичка към vmir
11.11.2010 20:42
ех дееее... ти сега и конкуренция по плочки ли ще ми правиш:))), апропо... аз моите плочици... мисля някой ден да си ги лепна в банята , че си нямам там, нещо ми изпадаха и ако не ми стигнат ще дадеш ли малко назаем:)))
а пък за трезорче да ти кажа... аз съм хвърлила оченце на едно тук и не ме питай сега с едно оче как се оправям. но ако си съгласен като си краднем туй онуй тъкмо ще си взема и очето.

лека нощ
Бони
цитирай
9. vmir - 8. feychka,
12.11.2010 00:50
feychka написа:
ех дееее... ти сега и конкуренция по плочки ли ще ми правиш:))), апропо... аз моите плочици... мисля някой ден да си ги лепна в банята , че си нямам там, нещо ми изпадаха и ако не ми стигнат ще дадеш ли малко назаем:)))
а пък за трезорче да ти кажа... аз съм хвърлила оченце на едно тук и не ме питай сега с едно оче как се оправям. но ако си съгласен като си краднем туй онуй тъкмо ще си взема и очето.

лека нощ
Бони


За плочките - майстор съм голям и а съм ти ги видял, а съм ти ги оправил (да видиш моите, правил съм си ги сам ги преди десетилетия, а не са мръднали още).

За трезорчето - трябва и аз да му хвърля едно око.

лека нощ
Клайд
цитирай
10. feychka - от феичка към vmir
12.11.2010 10:02
добро утро :)
ама и ти как си похвали майсторъка самоооо:). ееееее, браво! сигурно после ще ми кажеш, че и много взимаш, а? :)
а за трезорчето... и ти като му хвърлиш едното си оче, какво ще правим после бре човек? да не стане така да не видим какво си прибираме:) и да си вземем повечко от колкото ни е нужно:)))

един страхотно емоционален ден ти желая :)
феичка
цитирай
11. vmir - 10. feychka,
12.11.2010 11:32
feychka написа:
добро утро :)
ама и ти как си похвали майсторъка самоооо:). ееееее, браво! сигурно после ще ми кажеш, че и много взимаш, а? :)
а за трезорчето... и ти като му хвърлиш едното си оче, какво ще правим после бре човек? да не стане така да не видим какво си прибираме:) и да си вземем повечко от колкото ни е нужно:)))

един страхотно емоционален ден ти желая :)
феичка


Добър ден!
Вярно, че много вземам, но повече държа на добре свършената работа и на одобрението й.

Да не забравяме как е писано: "Ако те блазни окото, по-добре извади го!", а препоръчителната форма предполага доста голяма свобода...

Емоциите почнаха, шефа ей сега нахлу като хала в стаята ми и трябва да тръгвам,

много радости на теб!
цитирай
12. feychka - от феичка към vmir
15.11.2010 07:46
ау, не точно такива емиции ти пожелах( с шефа де)....:)
дано поне, въпреки всичко са хубави.
а това за оченцето... много ми хареса. но свободата все пак е вътре във всеки човек.с очички или без, с трезорче или без... пак може да бъде щастлив човек, стига да иска... най-вече:)

щастлива и слънчева седмица:)
феичка
цитирай
13. vmir - 12. feychka,
15.11.2010 15:18
feychka написа:
ау, не точно такива емиции ти пожелах( с шефа де)....:)
дано поне, въпреки всичко са хубави.
а това за оченцето... много ми хареса. но свободата все пак е вътре във всеки човек.с очички или без, с трезорче или без... пак може да бъде щастлив човек, стига да иска... най-вече:)

щастлива и слънчева седмица:)
феичка


Да, без съмнение свободата е у нас и от нас зависи в какво да видим щастието. Въпросът по-скоро е дали онова, в което сме склонни да намираме щастието, е склонно да намира нас, или ще предпочете някой друг. Ух, то май стана като с любовта, даже и песен имаша такава: "Аз търся тебе, ти търсиш друг, но той пък търси друга, тя пък търси друг". Руснаците пък казват, че "Щастието не е в Америка, а където нас ни няма" и са даже много прави от национална гледна точка.

Благодаря, щастлива седмица и на теб! :)

Войнолюб
цитирай
14. feychka - от феичка към vmir
15.11.2010 20:48
и още нещо за щастието... аз мисля, че щастието е във всеки от нас. ние го носим както чуствата и емоциите си. парадокса е, че всеки го търси някъде, навсякъде дори, а никой не се сеща просто да се погледне в огледалото... но с едни други очи. очи, гледащи не отражението, а смисъла...
любовта ни намира, когато сме готови да я посрещнем, когато сме готови да се влюбим, а щастието ние го намираме... или пък не..., но винаги задължително само и единствено в себе си.

пожелавам ти радост и усмивки през тази топла есенна седмица:)
феичка
цитирай
15. vmir - Права си, че щастието е у нас,
16.11.2010 07:13
защото то е в начина, по който приемаме нещата. Погледни само колко злобно някои обиждат на телесни пози, за които може би самите мечтаят. Чудя се могат ли да мислят за същите пози като любов, или мразят и човека, с когото се чифтосват?

много хубави пози и щастие ;)

Войнолюб
цитирай
16. feychka - от феичка към vmir
16.11.2010 07:58
добро утро, имаше една много хубава приказка по този повод и тя беше нещо от типа: всеки може да хвърля камъни по теб, въпросът е ти... какво градиш с тях... стени или мостове. аз пък бих представила нещата така: всеки може да направи нещо лошо, предназначено за теб, ако ти муу отвърнеш със същото, значи че не си с нищо по-различен. а начина, който възприемаме нещата... аз наричам усет, мисли, чусвтва... те определят и нашето колкочеството на щастието ни. ако възприемаме нещата правилно... убедени в себе си, ще бъдем щастливи. в противен случай, каквото и да сторим, каквото и да ни се случи, каквото и да получим... все ще сме недоволни.

хубав ден ти желая днес и бъди доволен... най-малкото от себе си:)
феичка
цитирай
17. vmir - Харесва ми което казваш.
16.11.2010 08:39
Да, щастието не в онова, което нямаш, а в което намираш за достатъчно.

Благодаря, щом се разбираме, значи и ти можеш да бъдеш доволна от себе си :)

Войнолюб
цитирай
18. feychka - от феичка към vmir
16.11.2010 16:56
ееееее страшна мисъл, браво! много ми хареса. а дами бих могла някога и някъде да се цитирам. много ценно. и на мен също ми харесва това, което казваш:)))
а дали съм доволна... иска ли питане? :)))

благодаря ти за времето, за хубавите коментари, за милите думи и пожелания... говоря по принцип.

желая ти топла, спокойна и приятна вечер:)
феичка
цитирай
19. vmir - 18. feychka,
17.11.2010 07:19
feychka написа:
ееееее страшна мисъл, браво! много ми хареса. а дами бих могла някога и някъде да се цитирам. много ценно. и на мен също ми харесва това, което казваш:)))
а дали съм доволна... иска ли питане? :)))

благодаря ти за времето, за хубавите коментари, за милите думи и пожелания... говоря по принцип.

желая ти топла, спокойна и приятна вечер:)
феичка


И аз ти благодаря. Не коментирам повечето ти постинги, но ми харесват мислите, които припомняш. Не знам как ги подбираш, но най-често са измежду любимите ми. Да намирам съидейници за мен е удоволствие, защото нямам намерения да правя партия или да отчитам планове, а това ми позволява да чувствам нещата без редица баналности и ограничения.

Приятен ден!

Мир о Любов
цитирай
20. feychka - от феичка към vmir
17.11.2010 07:40
нека е добро това утро за теб ! човек харесва нещата, които разбира... та така и аз. постингите, които публикувам ги подбирам спрямо моя усет и спрямо виждането си за нещата. а и май доста нещица съм изчела, както забелязам и ти също. което е важно, особено ако човек иска да каже нещо:)
на мен тази изява ми позволява просто да бъда и да се чувствам, макар и малко... полезна.

пожелавам ти ден, в който да си доволен днес:)
феичка
цитирай
21. vmir - Много ми допада усета ти.
18.11.2010 14:50
Приятен ден и на теб! :)
Миролюбов
цитирай
22. feychka - от феичка към vmir
19.11.2010 12:01
благодаря ти много , а на мен ми допада разбирането ти :)))
наистина е чест за мен, че се запознахме...

изживей пълноценно всяка своя секунда днес :)
с уважение
феичка
цитирай
23. vmir - 22. feychka,
20.11.2010 07:26
feychka написа:
благодаря ти много , а на мен ми допада разбирането ти :)))
наистина е чест за мен, че се запознахме...

изживей пълноценно всяка своя секунда днес :)
с уважение
феичка


Благодаря ти!
Споделям чувствата ти!
Ще направя каквото мога по въпроса.
Приятен уикенд!
Миролюбов
цитирай
24. feychka - от феичка към vmir
20.11.2010 23:44
определено тази страничка си я избрахме май с теб... то само ние си пише тук гледам. ама не е лошо де:)
надявам се да си успял да можеш по въпроса:)

желая ти една вълшебна вечер, ако ли не... нека сънищата ти да бъдат такива:)
(ох, кога ли ще ми остане време да публикувам нещо и за тях. имам една много интересна теория, но нещо с времето се разминавам) :)))
феичка

цитирай
25. vmir - 24. feychka,
22.11.2010 05:55
feychka написа:
определено тази страничка си я избрахме май с теб... то само ние си пише тук гледам. ама не е лошо де:)
надявам се да си успял да можеш по въпроса:)

желая ти една вълшебна вечер, ако ли не... нека сънищата ти да бъдат такива:)
(ох, кога ли ще ми остане време да публикувам нещо и за тях. имам една много интересна теория, но нещо с времето се разминавам) :)))
феичка



Благодаря, на мен често ми е вълшебно, защото съм смесил всичко в едно, а това е доста практично. Затова мога винаги, не само насън, но и докато стоя на компа, да протегна ръка и да хваня някой бодлив дракон, стига си е позволил неблагоразумието да се мотае наоколо. Давай я тази теория да я видиме, де!
Миролюбов
цитирай
26. feychka - от феичка към vmir
22.11.2010 09:58
това за бодливия дракон ми хареса. ще хванеш ли един и на мен:)))
то и в моя живот е един хаосс, който хаос да ти кажа откровено сама си създавам. иначе съм доста педантична, но явно често имам нужда от промяна. и това ми харесва честно казано.
и друго... какво си го правиш този дракон като си го хванеш? :))))
а теорията ми ще я обсъдим в някой от следващите ми постинги.

пожелавам ти една шарена седмица с много дракони и феи де:)))
феичка
цитирай
27. vmir - 26. feychka,
22.11.2010 12:49
feychka написа:
това за бодливия дракон ми хареса. ще хванеш ли един и на мен:)))
то и в моя живот е един хаосс, който хаос да ти кажа откровено сама си създавам. иначе съм доста педантична, но явно често имам нужда от промяна. и това ми харесва честно казано.
и друго... какво си го правиш този дракон като си го хванеш? :))))
а теорията ми ще я обсъдим в някой от следващите ми постинги.

пожелавам ти една шарена седмица с много дракони и феи де:)))
феичка


Не, няма да ти хвана драконче, феичке! Защото аз нямам място, където да ги задържам, тъй като нямам амбицията да ги превъзпитавам или наказвам. По-важно ми е да им покажа, когато летят в неподходящи пространства, или се държат по неприемлив начин. Обичам да ги откланям от посоката и намеренията им с чукване по носа. Да не би да ти се язди дракон? :)))
Благодаря ти.
Миролюбов
цитирай
28. feychka - от феичка към vmir
22.11.2010 18:34
хахахаха, ама много ми хареса:)))
защо ти определяш кое е приемливо и кое не? ами ако за дракончето именно твоето поведение е откачено? ти питал ли си ги кой според тях е нормален и кой не? и дали твоите критерии и принципи са най-точните...
кое е добро и кое лошо... човек обикновено решава според себе си, но за друг точно твоето или моето"добро"... може да е лошо.
а драконче не ми се язди, конете вършат по-добра работа мисля, но си имам у дома едно летящо куче, та на него му търся другарче:)))
До скоро.

С благодарности и пожелание за вълшебна вечер:)
феичка
цитирай
29. vmir - 28. feychka,
22.11.2010 19:00
feychka написа:
хахахаха, ама много ми хареса:)))
защо ти определяш кое е приемливо и кое не? ами ако за дракончето именно твоето поведение е откачено? ти питал ли си ги кой според тях е нормален и кой не? и дали твоите критерии и принципи са най-точните...
кое е добро и кое лошо... човек обикновено решава според себе си, но за друг точно твоето или моето"добро"... може да е лошо.
а драконче не ми се язди, конете вършат по-добра работа мисля, но си имам у дома едно летящо куче, та на него му търся другарче:)))
До скоро.

С благодарности и пожелание за вълшебна вечер:)
феичка


Огромната заблуда, че всички сме равни, включително и дракончетата. Няма такова нещо, Феичке, никое драконче не може да ми бъде равно, поне, докато основното му занимание е да ми досажда или да ми пречи, докато аз се опитвам да свърша нещо полезно. Ако то държи да се докаже - нека да опита, ще изчакам за резултатите, но не повече от 2-3 пъти.

Вълшебна вечер и на теб! :)
Миролюбов
цитирай
30. feychka - от феичка към vmir
22.11.2010 19:28
в никакъв случай не твърдя, че има равенство между хората или измежду дракончетата:))) но пък в крайна сметка какъв е смисъла да се конурираме за неща, които първо нямат смисъл и второ не трябва ли просто да вървим в една посока? :))
а какво ще стане след 3-тия път ?

лека вечер:)
феичка

цитирай
31. vmir - 30. feychka,
23.11.2010 04:40
feychka написа:
в никакъв случай не твърдя, че има равенство между хората или измежду дракончетата:))) но пък в крайна сметка какъв е смисъла да се конурираме за неща, които първо нямат смисъл и второ не трябва ли просто да вървим в една посока? :))
а какво ще стане след 3-тия път ?

лека вечер:)
феичка



Смисъла ние го задаваме, а проблемите идват от различния смисъл, който ни движи в различни посоки. До третия път пояснявам и предупреждавам, след него чуквам по носа, после играта загрубява, но не съм я измислил аз, и колкото и нежелано да ми е развитието, едва ли мога да го избегна. :(
лека нощ! :)
Миролюбов
цитирай
32. feychka - добро утро
23.11.2010 07:59
четейки коментарите ти, ми стана много интересно дали само дракончета се мотаят около теб или има и други същества, които правят живота ти... както сам беше казал преди вълшебен? и дали ти се случва да си говориш с всичките приказни герои около теб?:)))) както и това, дали хората те вземат за много нормален;), мен поне мисля, че са изключително малко хората, които могат да ме разберат. но в това няма нищо лошо де. аз самата също смятам, че не разбирам все пак някои неща. и недей да съжаляваш, когато "играта загрубее". това се случва на всеки... за да не се самозабравяме.

желая ти прекрасна сутрин, хубав обяд, спокоен следобяд и вълшебна вечер:)
феичка
цитирай
33. vmir - Привет, Феичке!
23.11.2010 16:53
За мен всичко наоколо носи смисъл, а аз се радвам на всички наоколо, защото знам, че нищо в живота ни не е напълно случайно, като, разбира се, отдавам дължимото внимание на по-хубавите неща, и избягвам онези, развитиета на които е възпрепятствано от вътрешно противоречие. Някога се чувствах неразбран, но сега мисля, че като компенсация получавам по-голямо разбиране, отколкото заслужавам реално. Чудно е и това, че хората ме вземат насериозно дори, когато правя шантави неща.

Всичко хубаво! :)

Миролюбов
цитирай
34. feychka - от феичка към vmir
23.11.2010 21:27
ееее това този път много ми хареса. браво! най-важното е в смисъла, и не този, който е валиден за всички..., а точно този, който кара самия теб да се чувстваш щастлив, доволен и полезен. браво! и освен това човек трябва да има и приоритети... както сам казваш.
а аз самата не държа да бъда разбрана и разбирана, защото не са много хората на моето интелектуално равнище :))))) еееееееееееее, как си се похвалих пака амаааааааа:))))
нееееее, просто няма значение за мен де. и да ме разбират и да не ме разбират... какво от това. не живея за хората, а заа себе си.
а да не би да не ти схващат шантавите неща хората :)))) и за това да те вземат насериозно?:))))

лека вечер:)
феичка
цитирай
35. vmir - На едно нещо не мога да се начудя:
24.11.2010 01:06
Някога замислях само сериозни неща, а останалите хора ги вземаха за шантави, после, след като реших да си спестя огорченията от неразбирането и започнах да измислям само шантави неща, хората започнаха да ги приемат само за сериозни...
Няма оправия...
Лека нощ!
Миролюбов
цитирай
36. feychka - от феичка към vmir
24.11.2010 15:18
:))))), наистина не ме учудва, че всичко каквото пишеш е така. хората са много странно племе:))). много обичаме да ни лъжат, както ти сам беше казал, ако ли пък ни казват истината... ние си я преиначаваме според собствения си мироглед и така я изкривяваме, че после се чудим как и в какво сме се омотали:)))
ноооооо... пък от друга страна... я виж само колко си ни е иинтересно:))). само си създаваме емоции и проблеми, после си ги решаваме, а когато си забъркане голямата каша... ревем и хълцаме и се оплакваме на когото сварим. и искаме съвети, които така или иначе не вземаме под внимание и после пак се тръшкаме и така колелото на живота се върти:)))

бъди щастлив точно днес, точно сега:)
феичка
цитирай
37. vmir - 36. feychka,
24.11.2010 17:46
Права си. Мисля, че една оптимална формула, към която човек да се ориентира, е нещо като: "Да си създаваш проблеми заради удоволствието да ги преодоляваш". Поне ще знаеш, че не друг ти е виновен, защото е безсмислено да намираш причината там, където нещата практически не зависят от теб.

Благодаря ти, от пълното щастие ме дели въпросът дали и ти си щастлива.

Миролюбов
цитирай
38. feychka - от феичка към vmir
24.11.2010 23:45
ах как ми хареса този ти коментар:) и особено това : "Да си създаваш проблеми заради удоволствието да ги преодоляваш". много мъдро!!!
а що се отнася до виновността, мисля, че повечето от нас са склонни да прехвърлят вината и отговорността другиму... и точно от там идват проблемите, и хората стават лоши и злобни и си създават кавги и кофти емоции.
благодаря ти и аз за невероятните коментари

ако ще те направи щастлив това, че мисля за себе си, че съм страшно щастлив и доволен човек... казвам ти това съвсем откровено, ако ли не... незная какво да кажа.

желая ти една страхотна вечер:)
феичка
цитирай
39. vmir - 38. feychka,
25.11.2010 15:21
feychka написа:
ах как ми хареса този ти коментар:) и особено това : "Да си създаваш проблеми заради удоволствието да ги преодоляваш". много мъдро!!!
а що се отнася до виновността, мисля, че повечето от нас са склонни да прехвърлят вината и отговорността другиму... и точно от там идват проблемите, и хората стават лоши и злобни и си създават кавги и кофти емоции.
благодаря ти и аз за невероятните коментари

ако ще те направи щастлив това, че мисля за себе си, че съм страшно щастлив и доволен човек... казвам ти това съвсем откровено, ако ли не... незная какво да кажа.

желая ти една страхотна вечер:)
феичка


Нали знаеш старата констатация на психолозите, че дори и без видимо основание човек да се усмихне, това само по себе си променя усещанията в оптимистимна посока...

Аз винаги си имам усмивка поне за себе си, а това ми замазва гафовете до степен да мислят, че се имам за безгрешен. Колко е смешно да ти го кажат когато ти идва да се изядеш от яд към себе си!

Бъди великодушна към себе си!

Миролюбов
цитирай
40. feychka - от феичка към vmir
26.11.2010 09:31
о разбира се, че е така. щом позитивъзмът заразява хората около теб, няма начин това да не се отрази и на теб самия. това го казвамм по принцип.
и наистина е хубаво човек винаги да пази една усмивка и за себе си, защото не се знае тя кога ще му е необходима.

пожелавам ти усмихнато начали на деня, да си доволен през остатъка му и да си удовлетворен, когато се прибереш:)
феичка
цитирай
41. vmir - 40. feychka,
26.11.2010 19:04
Не знам дали наистина ги заразява, пък и това не е от нещата, които ме занимават особено. По-важното за мен е да помня, че пътят към позиционирането ни в живота е безкраен, никой няма монопол над истината, ние присто работим с аргументи, които не е добре да се заимстват от съмнителни, случайни или конюнктурни източници, а личното усилие по правило е най-доброто, което можем да направим по въпроса.
Приятна вечер!
цитирай
42. feychka - от феичка към vmir
30.11.2010 17:09
много е жалко ако така разсъждаваш наистина, но пък всеки сам решава за себе си нещата. първо, понятието безкрайност в ограничения човешки живот, не съществува. за всички ... всяко нещо си има начало, край, размери и изобщо свои собствени характеристики. говоря за момента в който ти казваш, че пътя към позиционирането ни в живота е безкраен. второ, позицията ни в живота ни е една променлива константа, която зависи от желанието ни да бъдем и да живеем в реалното време. трето, монопол над истината... звучи ми малко като от учебник да ти кажа ... , но и друго , мисля... имаме монопол над истината, защото всеки си има своя собствена такава и според нея изживява животът си. да, вярно е, че работим с аргументи... но и позитивното мислене е един добър ''инструмент'' в това отношение.

пожелавам ти една хубава вечер:)
феичка
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: feychka
Категория: Забавление
Прочетен: 507857
Постинги: 141
Коментари: 541
Гласове: 817
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930