Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.11.2010 12:45 - НЕЩАТА, КОИТО НИКОЙ РОДИТЕЛ ЕДВА ЛИ БИ ИСКАЛ ДА ЧУЕ ОТ ДЕТЕТО СИ...
Автор: feychka Категория: Забавление   
Прочетен: 3875 Коментари: 10 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Родителя:

- Аз на твоите години какви неща правех ако знаеш само ( заявено хвалейки се )...

 

Детето:

- И аз като стана на твоите години, какви неща ще правя ако знаеш само !

 

Родителя:

- Защо ме излъга?

 

Детето:

- Защо ме научи да лъжа?

 

Родителя:

- Как можа да ме изложиш така с държанието си?

 

Детето:

- А ти как можа да се изложиш така с отношението си?

 

Родителя:

- Ударих те, защото ме ядоса.

 

Детето:

- Това означава ли, че когато аз ти се ядосам... трябва да те ударя?

 

Родителя:

- Как можа да направиш тази глупост? Направо не мога да повярвам!

 

Детето:

- А ти как можа да не разбереш колко смелост имам, за да се опитвам да се уча?

 

Родителя:

- Сърдя ти се....

 

Детето:

- Не ми пречи да се сърдиш на себе си. На мен и така ми е удобно.

 

Родителя:

- Като пораснеш ще правиш каквото искаш, сега ще правиш каквото ти казвам и точка.

 

Детето:

- Ето как чрез лъжа и манипулация се опитваш да ме възпитаваш. На това ли наистина искаш да ме научиш?

 

Родителя:

- От къде научи тази глупост?

 

Детето:

- Аз все още не съм я научил, само експериментирам.

 

Родителя:

- Аз навремето в училище бях...(отличник/отличничка, много старателен/старателна, много послушен/посушна)

 

Детето:

- Даааа, личи ти!

 

Родителя:

- Това, което правиш е лошо!

 

Детето:

- Според кого и според какви критерии? И защо когато ти правиш нещо, никой не ти се бърка?

 

Родителя:

- Как може да направиш това? Защо не помисли преди това?

 

Детето:

- Поне ми отива на годините, за разлика от теб...

 

Родителя:

- Малък/малка си още и не разбираш от тези неща...

 

Детето:

- А ти като си пораснал да не би да разбираш, че на мен така ми е по-удобно?

 

Родителя:

- Кога най-после ще започнеш да се държиш като пораснало, културно и възпитано дете?

 

Детето:

- Като порасна!

 

Родителя:

-  Не ти отива да се държиш така...

 

Детето:

- И на теб...




автор: Диана Иванова





Гласувай:
7



1. original - :)
07.11.2010 12:56
Родителя:

- Не ти отива да се държиш така...



Детето:

- И на теб...
цитирай
2. silver4eto - истината - хората се страхуват да я ...
07.11.2010 13:07
истината - хората се страхуват да я чуят, независимо от възрастта... :) Хубав ден!
цитирай
3. feychka - от феичка към original
07.11.2010 13:19
често срещано явление, нали? :))) ... говоря за родителското държание и отношение:)

весел ден:)
феичка
цитирай
4. feychka - от феичка към silver4eto - истината - хората се страхуват да я ...
07.11.2010 13:23
абсолютно съм съгласна, а и много от хората ще направят всичко възможно и да не я чуят за съжаление. така е...
но децата все пак много по-лесно възприемат всичко, защото не са се научили за бъдат толкова крайни, колкото порасналите хора. а всяка крайност да не забравяме, колко много ни ограничава:)))

слънчев ден и много усмивки ти желая:)
феичка
цитирай
5. vmir - Детските отговори са повече от добри.
08.11.2010 05:38
Поздравления!!!
цитирай
6. feychka - от феичка към vmir
08.11.2010 10:51
благодаря ти. и знаеш ли какво... в едно съм сигурна, че всички деца ги мислят нещата точно такива, каквито съм ги описала, но повечето никога няма да ни ги кажат. по какви причини... няма да уточнявам. нека всеки се замисли...

много усмихнати мигове ти желая днес и благодаря за оценката:)
феичка
цитирай
7. amrita - към последния ти коментар
08.11.2010 15:48
да, точно така си ги мислят децата и ако ние сме си ги научили на смелост и не ги плашим с наказания ще чуем истини за ссебе си, много истини, които ще ни накарат да се замислим...ето как децата, дошли тук при нас, за да ни научат, вместо в наши учители, превръщаме в свои роби.
Благодаря за постинга! Може ли да използвам линк някога, когато седна да напиша нещо сврзано с това защо избираме да се родим, там където сме се родили
цитирай
8. feychka - от феичка към amrita
09.11.2010 00:05
благодаря ти за хубавите, истински и искрени думи.да, разбира се... може да използваш каквото пожелаеш от постинга изобщо. ако не исках даа бъда полезна на някого, макар и мъничко... нямаше да съм тук:)
а по повод на децата, мисля и това, че ние ги шлайфаме по наш образец, просто защото така ни е по-удобно... за огромно съжаление.

пожелавам ти успешна, хубава и усмихната седмица:)
феичка
цитирай
9. yotovava - Аммииии
09.11.2010 10:28
мойто все още някак си е добричко.... :))))))))))
Ама той е малък, на 8 години е.
Има време.
Поздрави и усмивки.
Валя
цитирай
10. feychka - от феичка към yotovava
09.11.2010 10:51
здравей Валенце, първо да ти пожелая да ти е живо и здраво съкровището и много, много да те радва. бъди горда с него, нещо което съм сигурна, че е така и да ти кажа още нещо ако може...
аз лично мисля, че няма лоши деца ... има само лоши родители, и че всичко каквото прави едно детенце е плод на нашите успехи и провали.

успешен ден, изпълнен с много радост ти желая:)
фей
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: feychka
Категория: Забавление
Прочетен: 507824
Постинги: 141
Коментари: 541
Гласове: 817
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930