Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.10.2010 10:10 - ИЗПОВЕД НА ЕДНА ПАРЦАЛЕНА КУКЛА
Автор: feychka Категория: Забавление   
Прочетен: 3821 Коментари: 6 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ако Бог забравеше за момент, че съм една парцалена кукла и ми подареше късче живот, може би нямаше да казвам всичко, което мисля, но със сигурност щях да мисля всичко това, което казвам тук.

Бих придавал стойност на нещата не спрямо това колко струват, а спрямо това, което означават.

Щях да спя малко и да мечтая повече, защото за всяка минута, когато затваряме очите си, губим 60 секунди светлина.

Бих продължил, когато другите спираха, бих се събуждал, когато другите спяха.

Бих слушал, когато другите говореха и колко бих се наслаждавал на един хубав шоколадов сладолед!

Ако Бог ми подареше късче живот ... нямаше да оставя да премине дори един ден, без да кажа на хората, че обичам, на близките си, че ги обичам. Бих накарал всеки мъж и жена да повярват, че са любими същества и бих живял влюбен в любовта.

- На хората бих посочвал колко грешки правят, като мислят, че спират да се влюбват, когато остареят, без да разбират, че остаряват, когато спират да се влюбват!
- На малкото дете бих дал крила, но бих го оставил само да се научи да лети.
- На възрастните бих показал, че смъртта не настъпва в резултат на преклонната възраст, а в резултат на забравата. Защото те забравят да обичат, забравят да се влюбват, забравят да искат да бъдат щастливи.

Научих толкова неща от вас, хората...
Научих, че всички искат да живеят на върха на планината, без да знаят, че истинското щастие се намира в начина, по който изкачваш стръмния склон.
Научих, че когато новороденото за първи път стисне в малката си длан пръстта на баща си, го пленява завинаги.
image





Тагове:   дете,   Бог,   мисли,   мъдрости,   изповед,   Научих,


Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. yotovava - Любовта към ближния
29.10.2010 10:29
е изражение на любовта към себе си...
Ние правим грешки, защото се страхуваме да поемем отговорности. Искаме да изглеждаме съвършени в очите на другите, макар да сме създадени с бъгове...
Когато съзнанието ни се избистри, тогава можем да погледен на света през очите на Бог.

поздрав
Валя
цитирай
2. victoriavselena - чела съм го в различни
29.10.2010 11:05
варианти, но и този много ми хареса. Поздравяления.
цитирай
3. feychka - от феичка към Валето
29.10.2010 11:10
аз мисля Валенце, че ние правим греки първо, защото не сме съвършени и никога няма да бъдем и второ за да се научим от грешките си. те са само уроци, които трява да усвоим и да гледаме да не повтаряме :)
и правим грешки не защото се страхуваме да поемаме отговорности, а защото поемаме такива. в смисъл, че не греши този, който нищо не прави. животът е риск, решение, действие, отговорност.

Усмихни се на днешния ден и той ще ти се усмихне. аз ще направя същото:)
Фей
цитирай
4. feychka - от феичка към victoriavselena
29.10.2010 11:13
благодаря много. имам още много изненади, ... които ще бъдат не по-малко хубави, и които съм събирала с години

С уважение
феичка
цитирай
5. yotovava - Винаги се усмихвам, мила :)))))))))))))
29.10.2010 11:30
Ето, виж, днес доведох слънцето... и обещавам дълго циганско лято... Лятото се връща в понеделник, вярвай ми :)))))))))))))))

Лек и успешен ден.
Валя
цитирай
6. feychka - от феичка към Валето
29.10.2010 13:24
сигурна съм, Вале, че си един много слънчев човек.
направо ме зарази с усмивката си и зарадва много с хубавата новина. дано си права за циганското лято :)))
а и да няма такова ... стига да иска човек винаги може да се зарадва на нещо, нали?
нацелувай сина си :)))

Днес ти желая радост
Фей
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: feychka
Категория: Забавление
Прочетен: 507814
Постинги: 141
Коментари: 541
Гласове: 817
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930