Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.10.2010 10:10 - СЪН
Автор: feychka Категория: Забавление   
Прочетен: 2094 Коментари: 4 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Сънувах, че разговарям с Бог ...

- И така, искаш да говориш с Мен? – пита ме Той.
- Ако имаш време – отговарям аз.
- Моето време е вечност. Какво искаш да Ме питаш?- ме попита
- Какво най-много те учудва в хората? – задавам Му въпрос.

Бог отвръща:
- Най-много ме учудва в хората, че толкова бързо им дотяга детството. Бързат да пораснат, а после много искат пак да станат деца. За да спечелят пари, погубват здравето си, след това ги харчат, за да го оправят. Взират се със страх в бъдещето и забравят за настоящето, така не живеят нито сега, нито после. Живеят като че ли никога няма да умрат, а умират сякаш никога не са живели.

Бог взима ръката ми и ние мълчим. Тогава аз питам:
- На какво искаш да научиш Твоите деца?

Бог отвръща:
- Искам да разберат, че не е възможно да накараш някого да те обича. Можеш само да му го позволиш.
Че не е добре за човека да сравнява себе си с другите.
Че богат е не онзи, който има много, а този, който е доволен от това, което има.
Че трябват само няколко секунди, за да нараниш човека, но са необходими много години, за да излекуваш раните.
Че има хора, които обичат дълбоко и искрено, но не умеят да го изразят.
Че двама души могат да гледат едно и също нещо и да го виждат по различен начин.
Че понякога не е достатъчно да ти бъде простено, трябва и ти самият да простиш на себе си.
image




Тагове:   Бог,   мисли,   мъдрости,   афоризми,


Гласувай:
7



1. yotovava - Живеят като че ли никога няма да умрат, а умират сякаш никога не са живели.
28.10.2010 10:13
... затова - радвайте се на всеки миг, на всяка глътка въздуха и на всеки досег с вселената, независимо как се проявява тя....

Поздрав
Валя
цитирай
2. feychka - от феичка към Валето
28.10.2010 11:23
много е важно мисля, човек да не забравя тоочно тези неща Валенце, нали? :)
защото залисани в ежедневието си ... много често забравяме себе си, забравяме да се усмихваме, забравяме да се радваме. но най-вече забравяме, че всеки следващ миг е стъпка към смъртта .

Хубав и незабравим ден ти желая
Фей :)
цитирай
3. panazea - Много хубав разговор с Бога!
28.10.2010 12:28
Благодаря!
цитирай
4. feychka - от феичка към panazea
28.10.2010 23:51
благодаря ти. да, и аз мисля,че е нещо ценно, въпреки че аз самата не вярвам точно в Бог :)

Хубав ден ти желая утре
феичка
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: feychka
Категория: Забавление
Прочетен: 508430
Постинги: 141
Коментари: 541
Гласове: 817
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930