Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.10.2010 10:17 - АЗ МОЛИХ ...
Автор: feychka Категория: Забавление   
Прочетен: 2025 Коментари: 2 Гласове:
2



Аз молих за сила ..., а животът ми даде трудности, за да ме направи силен.

 

Аз молих за мъдрост..., а животът ми даде проблеми за разрешаване.

 

Аз молих за богатство..., а животът ми даде мозък и мускули, за да мога да работя.

 

Аз молих да мога да летя..., а животът ми даде препятствия, за да мога да ги преодолявам.

 

Аз молих за любов..., а животът ми даде хора, на които мога да помогна да разрешат проблемите си.

 

Аз молих за блага..., а животът ми даде възможности.

Не получих нищо от това, за което молих... Но получих всичко, което ми е нужно.
image




Тагове:   мисли,   мъдрости,   афоризми,   молих,


Гласувай:
2



1. yotovava - Ние се молим за неща,
27.10.2010 10:26
чиято истинска същност не познаваме, затова като получим, понякога се учудваме... но по-късно оценяваме... :)))))

поздрав, Фей
Валя
цитирай
2. feychka - от феичка към Валето
27.10.2010 10:45
точно така е Валенце. много е важно човек да внимава какво си пожелава, защото може и да го получи обаче :)))
в днешно време...всеки си казва: ''искам да имам пари,искам да съм богат", което е нормално, нали?
на някои от тези хора ... желанието им се осъществява действително. но какво ли се получава на практика след това? ... рано или късно ги губят.
защото не това е мисията на техния живот.
много е лесно някой да ти даде нещо. но за да имаш пари, трябва да умееш и да ги управляваш, защото в противен случай ги губиш или ги изхарчваш:)
това го научих от един работник, които нямаше дори средно образование: че парите например не са за всеки.
а и доста случаи по повода мога да разкажа, както и ти също вероятно:)
Успешен ден и ти благодаря
Поздравявам те за стойностните ти коментари

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: feychka
Категория: Забавление
Прочетен: 506436
Постинги: 141
Коментари: 541
Гласове: 817
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031