Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.08.2012 15:44 - Катастройка! Защо, защо, защо...???
Автор: neprosvet Категория: Други   
Прочетен: 18770 Коментари: 33 Гласове:
46


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

  Видаги имам много въпроси, като:
 
      - Защо непрекъснато се увеличава цената на ел.енергията?

      - Защо непрекъснато се увеличава цената на газта?

      - Защо непрекъснато се увеличава цената на водата?

     
И още, и още...и търся обяснения и отговори на моите безброй - ЗАЩО?

Изгледайте клипчето, моля Ви!
То не е холивудски екшън, не е откъс от романтичен сериал, или комедия.

Чуйте различните мнения на световно известни учени, философи, писатели и журналисти за нас и действителността , в която живеем.

      Грег Паласт - журналист и писател:
"Илюзия е, че има конкурентен пазар на електричество и природен газ. Това е просто невъзможно. Само по една мрежа те могат да влизат в дома ви."

      Корнелиус Кастариадис - философ:
"Дали съвременният човек ще успее да се пребори с тенденцията си, да бъде неактивен и да търпи мълчаливо?
Преди хиляди години Тукидид е казъл:

Изборът е между свобода и спокойствие. Вие трябва да изберете или ще бъдете спокойни, или свободни.
Не можете да бъдете и двете."

Ако сте се снабдили с необходимото търпение и желание...ето и филма, който е създаден от гражданите на Гърция и света:






Гласувай:
46



1. ivankalilova - Привет, приятелко! Нима е въз...
28.08.2012 16:41
Привет, приятелко!
Нима е възможно на днешно време да си спокоен........свободен......., а камо ли и двете.....
Животът е като книга!Всяка една твоя стъпка, отваря следващата страница!Но,ако се застояваме на всяка страница за дълго,няма да ни стигне времето,за да прочетем останалите!Нищо,че ще има и много интересни те също имат своя край!Длъжни сме ,да прелистваме следващата.......а какво ни очаква..........
Сърдечни поздрави , за постинга....:)
цитирай
2. kite333 - Мила приятелко.......
28.08.2012 16:53
ама не знам как да продължа хехехех.Нещо постът ти ми е сериозен,а аз не съм.
Само мараба от мен :)
цитирай
3. mt46 - Привет, Непросвет!
28.08.2012 16:56
Защото сме под игото на партийно-мутренски групировки, които ненаситно трупат пари за сметка на народа...
цитирай
4. stela50 - Здравей, Непросвет ...
28.08.2012 18:38
Въпросите си задаваме непрекъснато, търсим отговорите,
разбираме или се досещаме... но може би това не е достатъчно.
Сигурна съм, че във всички коментари ще има истини и факти,
различни позиции, и всеки ще има право ...
А Гърция и светът дали ни познават достатъчно...
А може би е възможно да бъдат хората и свободни, и спокойни ...
Едните въпроси водят до други.
Зарадва ме позитивното мислене на Ваня ... Такива сме българите -
доста търпеливи, но добронамерени, горди и силни - така мисля и аз.
А следващата страница може би зависи от нас - да е по- различна ...
Приятна вечер и добри дни, мила !
цитирай
5. sparotok - !
28.08.2012 20:37
Верно е - Изборът е между свобода и спокойствие. Вие трябва да изберете или ще бъдете спокойни, или свободни.
Не можете да бъдете и двете."

Поздрави!
цитирай
6. magicktarot - Привет, Ваня!
29.08.2012 08:00
Не съм никак съгласна с Тукидит - объркал е представите на хората, май.

Защото - днес почти никой не е спокоен и не е свободен, т.е. тия две неща вървят заедно. Ако си свободен, ще бъдеш и спокоен. Ако не си - няма. :) Явно хората по някаква причина трябва да бъдат държани в постоянен страх, безпокойство и тревожност - и да се борят да оцеляват, което на свой ред го мислят за "свобода". Никой няма интерес от спокоен народ - защото спокойният си знае интересите, желанията, мечтите, амбициите и цената и не плаща току-така.
цитирай
7. landing - Здравей!
29.08.2012 13:58
Уж всички ги знаем тези неща, но някак размито и неясно. Гледаме новини, слушаме всекидневно за обедняване, снижаване на стандард, бедност, мизерия, но като слепи и глухи. Все едно не осъзнаваме, че това не се случва от самосебе си, а някакви хора решават някакви неща, в резултат на което се променя животът на милиони хора към зле. Във филма обаче е подредено, синтезирано и логично и всички смехотворни теории на конспирации, масони, илюминати и нов световен ред бледнеят пред фактите. Аз съм потресена. Но и съкрушена, защото не виждам начин да се промени нищо. Шепа хора решили да променят баланса и местят държави като пешки по шахматна дъска, прекрояват съдби на цели народи с цел забогатяване и обричат света на мизерия и глад. И това става в Европа, през 21 век! Потресена съм от истината в думите на Луис Сепулведа: "Демокрацията е родена в Гърция и международната финансова система сега реши, че е най- добре и да умре там." Без коментар!
цитирай
8. neprosvet - 1. ivankalilova-Нима е възможно на днешно време да си спокоен........свободен.......,
29.08.2012 16:24
ivankalilova написа:
Привет, приятелко!
Нима е възможно на днешно време да си спокоен........свободен......., а камо ли и двете.....
Животът е като книга!Всяка една твоя стъпка, отваря следващата страница!Но,ако се застояваме на всяка страница за дълго,няма да ни стигне времето,за да прочетем останалите!Нищо,че ще има и много интересни те също имат своя край!Длъжни сме ,да прелистваме следващата.......а какво ни очаква..........
Сърдечни поздрави , за постинга....:)


В днешно време, мила приятелко, според мен нито сме свободни, нито сме спокойни, а просто сме в състояние на дълбока летаргия, защото всички се успокояваме с един примиренчески въпрос "Какво зависи от нас?" и си отговаряме с дълбока въздишка "Нищо"!:(((
Здам, че ти си един добър човек и ти благодаря, че отдели време и за мен!
Поздрави!
цитирай
9. neprosvet - . kite333 - Мила приятелко.......
29.08.2012 16:28
Мараба...Мушитрънчева! Простено да ти е!
Благодаря за откровеността!:)))
цитирай
10. neprosvet - 3. mt46 Защото сме под игото на партийно-мутренски групировки,
29.08.2012 16:34
Привет, Маринич!
Според мен по - обезпокояващото е, че и тези, които ще изберем на следващите избори ще продължат същото, защото са пионки в ръцете на чужди играчи.
цитирай
11. neprosvet - 4. stela50 А следващата страница може би зависи от нас - да е по- различна ...
29.08.2012 17:09
stela50 написа:
Въпросите си задаваме непрекъснато, търсим отговорите,
разбираме или се досещаме... но може би това не е достатъчно.
Сигурна съм, че във всички коментари ще има истини и факти,
различни позиции, и всеки ще има право ...
А Гърция и светът дали ни познават достатъчно...
А може би е възможно да бъдат хората и свободни, и спокойни ...
Едните въпроси водят до други.
Зарадва ме позитивното мислене на Ваня ... Такива сме българите -
доста търпеливи, но добронамерени, горди и силни - така мисля и аз.
А следващата страница може би зависи от нас - да е по- различна ...
Приятна вечер и добри дни, мила !


Привет, Таня!
Истина е, че имаме много въпроси, макар и толкова прозаични или пък не, на които сме длъжни да търсим и непремено да намерим верните отговори.
И Гърция и света, според мен, в съвремената глобализация знаят много за нас.
За никого не е тайна, че наставниците на управляващите и у нас и у Гърция са едни и същи.
Просто трябва да разберем, че силата е у нас. Нека сме добри, но и разумни. Да не се подвеждаме от сладки обещания преди избори, а да търсим и отговорност
от тези, които сме избрали да ни управляват.
Споделям мнението ти, че сме търпеливи , добронамерени, горди и силни, но ... дали е достачно за да сме спокойни?!

Много съм сериозна!Ха-ха-ха...ама... понякога.:)))

Хубави дни и за теб, мила Таня и да напишеш едно убийствено хубаво ститотворение...ще минавам да проверявам!:))))))))
цитирай
12. neprosvet - 6. magicktarot - Не съм никак съгласна с Тукидит - объркал е представите на хората, май.
29.08.2012 17:33
magicktarot написа:
Не съм никак съгласна с Тукидит - объркал е представите на хората, май.

Защото - днес почти никой не е спокоен и не е свободен, т.е. тия две неща вървят заедно. Ако си свободен, ще бъдеш и спокоен. Ако не си - няма. :) Явно хората по някаква причина трябва да бъдат държани в постоянен страх, безпокойство и тревожност - и да се борят да оцеляват, което на свой ред го мислят за "свобода". Никой няма интерес от спокоен народ - защото спокойният си знае интересите, желанията, мечтите, амбициите и цената и не плаща току-така.


Привет, Сонче!
Много се притеснявам да споря с Магьосници))...особено, ако е млада ,красива, умна и ДОБРА!))
Съгласна съм с теб, що се отнася до "свобода"-та...но тук е цитиран Тукидит в друг смисъл.
Спокоен е роба, спокоен е отчаения, обезверения,всеки който е загубил желание да се съпротивлява. Трябва да излезем от това"спокойствие" и да си повярваме, че можем, че може и да не е така, като ни налага някой волята си.
В този смисъл твърдението на древния философ е вярно, ако можах да обясня.)))
Сърдечни поздрави от мен и много гушки за Принцеската!:)))
цитирай
13. neprosvet - 7. landing - Здравей!
29.08.2012 18:07
landing написа:
Уж всички ги знаем тези неща, но някак размито и неясно. Гледаме новини, слушаме всекидневно за обедняване, снижаване на стандард, бедност, мизерия, но като слепи и глухи. Все едно не осъзнаваме, че това не се случва от самосебе си, а някакви хора решават някакви неща, в резултат на което се променя животът на милиони хора към зле. Във филма обаче е подредено, синтезирано и логично и всички смехотворни теории на конспирации, масони, илюминати и нов световен ред бледнеят пред фактите. Аз съм потресена. Но и съкрушена, защото не виждам начин да се промени нищо. Шепа хора решили да променят баланса и местят държави като пешки по шахматна дъска, прекрояват съдби на цели народи с цел забогатяване и обричат света на мизерия и глад. И това става в Европа, през 21 век! Потресена съм от истината в думите на Луис Сепулведа: "Демокрацията е родена в Гърция и международната финансова система сега реши, че е най- добре и да умре там." Без коментар!


Ландинг, Здравей миличка!
Много ти се зарадвах! Липсваш ми и не само на мен!
Не мого ди скрия радостта по два повода, че си в блога и че май-само ти гледа филмчето до край. Искаше ми се повече хора да го гледат. Забързани в ежедневието, потънали в слежебни задължения, домашни грижи и задължения, на всеки не му стига времето. Аз пък, понеже имам всичкото свободно време на планетата и постоянно се бърникам из Интернет си мислех, че ще се прояви по-голям интерес да се научи нещо. но...може и да ги знаят тези неща и да не им е интересно. Успокоявам се с един цитат на Конфуций"Само най-мъдрите и най-глупавите не се поддават на обучение". Е, за себе си вече знам, че се поддавам на обучение.
Спомняш ли си дето имаше един виц, когато гърците шумно протестираха, някой казал"По-тихо, да не събудим българите"!
От мои познати съм чувала други мисли "Аз няма да оправям света", "От мен нищо не зависи".
В една книга на Дейвид Айк, той казва: Ние създаваме своята собствена действителност и затова проницателността е важн
цитирай
14. neprosvet - продължавам...блога си е мой
29.08.2012 18:27
Предишната прозорливост беше насочена върху парите, производството и експлоатацията. Това е и действителността, която тя е създала.
Новата прозорливост/проницателност/ е насочена към уваженето и любовта към целия свят и към всичко, което е Сътворение. Този свят е който ще настъпи."
И още"Трансформацията има за цел БАЛАНСА, докато бедността е очевиден белег на ДИСБАЛАНСА в обществота."
"Ние трябва да протестираме с любов, защото това е енергията, коятоискаме да разпрострем из света"
И да не стана досадна докато съм радостна))
Това, че процесите се осъзнават в целия свят и мисленето се променя в целия свят, ме кара да вярвам че ще бъдем и свидетели на по-добри времена.
Ние живем в този свят и сме длъжни да сме информирани/стига да го желаем/!

Благодаря ти, че направи такъв сбит и смислен коментар, та всички разбраха какво ме е впечатлило.
Още веднъж ще ти кажа, че много ти се зарадвах!
Бъди такава каквато си!
Сърдечна прегръдка от мен, мила!:)))
цитирай
15. neprosvet - . sparotok - !
29.08.2012 18:34
sparotok написа:
Верно е - Изборът е между свобода и спокойствие. Вие трябва да изберете или ще бъдете спокойни, или свободни.
Не можете да бъдете и двете."

Поздрави!


Знаех си, че ти приятелю не се съмняваш в мъдростта на древния философ!
Нали неуморно търсиш истините от древността?!
Благодаря ти!
Поздрави!
цитирай
16. oceanofdreams - Въпроси, въпроси. . колкото искаш, ...
30.08.2012 00:18
Въпроси, въпроси.. колкото искаш, де да можехме и да си отговорим на тях. За съжаление има толкова много неща, които ни се втълпяват и натрапват постоянно, че понякога чак се чудя дали моите мисли са си мои или без да искам съм ги "откраднала" от някой.
Спокойствието и свободата, макар че в днешно време изглеждат малко имагинерно, може би биха били достижими, ако поне правехме някакви опити да си ги получим. А при тази наша "демократична" реалност това не би трябвало да бъде трудно. (Говоря, разбира се, с известна ирония за това...)
И понеже оплакването не би ни довело до никъде, мисля че ни остава просто да бъдем щастливи с това, което имаме и да се надяваме, че някой ден ще ни стигнат силите за една голяма промяна. :)))
цитирай
17. neprosvet - 16. oceanofdreams - И понеже оплакването не би ни довело до никъде, мисля че ни остава просто да бъдем щастливи с това, което имаме и да се надяваме, че някой д
30.08.2012 11:48
oceanofdreams написа:
Въпроси, въпроси.. колкото искаш, де да можехме и да си отговорим на тях. За съжаление има толкова много неща, които ни се втълпяват и натрапват постоянно, че понякога чак се чудя дали моите мисли са си мои или без да искам съм ги "откраднала" от някой.
Спокойствието и свободата, макар че в днешно време изглеждат малко имагинерно, може би биха били достижими, ако поне правехме някакви опити да си ги получим. А при тази наша "демократична" реалност това не би трябвало да бъде трудно. (Говоря, разбира се, с известна ирония за това...)
И понеже оплакването не би ни довело до никъде, мисля че ни остава просто да бъдем щастливи с това, което имаме и да се надяваме, че някой ден ще ни стигнат силите за една голяма промяна. :)))


У всеки разумен човек, си мисля, че напират винаги нови и нови въпроси на които трез целия си живот търсим отговорите. Понякога може и да не сме намерили най-точните , но нали затова е и общуването помежду ни. Всеки етап от развитието на човечеството е бил съпътстван от някакви затруднения и неволи. Ние сме длъжни да намерим отговорите и да променим действителността, колкото и съмнения да изживяваме. Можем да прекараме живота си, като обвиняваме света за провалите ни, но както провалите, така и успехите са изцяло наша отговорност. За да променим живота си, трябва силно да вярваме в промяната, която е възможна и в силата, която представляваме заедно.

Благодаря, за споделените мисли, Okeanofdreams!
Поздрави!:)))
цитирай
18. mileidi46 - :((
31.08.2012 23:50
i tozi nqma subtitri..:(((
цитирай
19. neprosvet - mileidi46 - :((
01.09.2012 09:11
Жалко!
При мен си е добре и е със субтитри на български. Незнам защо при теб се получава така!:(((
цитирай
20. kostadinovd - ПОЗДРАВИ !
01.09.2012 14:46
Много въпроси ,а отговори..... Явно по-малко въпроси трябва да си задаваме.Не знам.
цитирай
21. neprosvet - 20. kostadinovd: И аз не знам! :)))
01.09.2012 16:10
Поздрав и от мен!
цитирай
22. mamas - Наистина, филмът е дълъг...
02.09.2012 14:11
Не мога сега да му отделя време, но определено предизвика интереса ми и ще го гледам при първа възможност. Благодаря!
цитирай
23. inel379 - Животът ни е нескончаем въпросник!
02.09.2012 17:02
Нормално е за всеки мислещ човек.
Проблемът не е икономически, а политически.
Общественият морал, тотално нарушен, изисква справедливост.
Търпението на хората не може да бъде безкрайно,
но промените по нецивилизован начин са обида за съвременния свят.
Трябва да има начин това да стане по пътя на ума.
Не само в Германия е одържавено електричеството.
В България също много печеливши държавни предприятия бяха приватизирани.
Дефицит на знаещи, умни и морални граждани има навсякъде.
Иначе отдавна нещата да бяха започнали истински да се променят.
Бавна и тромава е системата по тези и по още много други причини.
Само с пролетни лястовички не става.
Но това, че ги има е добър знак.
Светът се буди много бавно за истината и справедливостта.
Тежка е машината, която му пречи.
Страхът и равнодушието също казват своята дума.
Процесите искат време.
Може би ще смe живи...:)
Силно се надявам!
Благодаря ти за филма!
Толкова много въпроси...
които в крайна сметка могат и да се редуцират.
Сърдечен поздрав, мила!

цитирай
24. neprosvet - 22. mamas - Наистина, филмът е дълъг...
02.09.2012 18:52
mamas написа:
Не мога сега да му отделя време, но определено предизвика интереса ми и ще го гледам при първа възможност. Благодаря!


Наистина филма е дълъг, а освен това аз влязох днес в твоя блог и разбрах, че нямаш време.
Благодаря ти, Славе, че надникна!
цитирай
25. neprosvet - 23. inel379 - Животът ни е нескончаем въпросник!
02.09.2012 19:40
inel379 написа:
Нормално е за всеки мислещ човек.
Проблемът не е икономически, а политически.
Общественият морал, тотално нарушен, изисква справедливост.
Търпението на хората не може да бъде безкрайно,
но промените по нецивилизован начин са обида за съвременния свят.
Трябва да има начин това да стане по пътя на ума.
Не само в Германия е одържавено електричеството.
В България също много печеливши държавни предприятия бяха приватизирани.
Дефицит на знаещи, умни и морални граждани има навсякъде.
Иначе отдавна нещата да бяха започнали истински да се променят.
Бавна и тромава е системата по тези и по още много други причини.
Само с пролетни лястовички не става.
Но това, че ги има е добър знак.
Светът се буди много бавно за истината и справедливостта.
Тежка е машината, която му пречи.
Страхът и равнодушието също казват своята дума.
Процесите искат време.
Може би ще смe живи...:)
Силно се надявам!
Благодаря ти за филма!
Толкова много въпроси...
които в крайна сметка могат и да се редуцират.
Сърдечен поздрав, мила!



Привет, мила Инел!
Много са въпросите на които търсим отговори и е страшно, че сегашните проблеми са резултат на стриктна, бавна, целенасочена политика, която води до геноцид на човечеството. Новият Световен Ред и тайните конспирации са в действие.
В интернет намирам и други такива филми с мнения от различни учени от цял свят. Нещата ще се променят, ако има желаещи да го направят.
Имаме "свобода" да контактуваме, но сме и наблюдавани и не знаем каква "нова шапка" са ни скроили.
Трябва да знаем, трябва да се интересуваме и да не позволяваме да ни манипулират.
Всичко става бавно, но вярвам, че е започнала промяната и няма да спре!
Исками се да доживеем до по-добър, по-щастлив живот. Нали Бог е любов?!?!
Благодаря ти за мъдрия коментар, Инелка!
Хубава вечер и сърдечни поздрави от мен!
цитирай
26. ckarlet - Всеки българин си задава тези въ...
08.09.2012 14:11
Всеки българин си задава тези въпроси, мила, и все се надява нещо да се промени...
Хубав ден от мен!
цитирай
27. neprosvet - ckarlet - Всеки българин си задава тези въ...
08.09.2012 19:30
ckarlet написа:
Всеки българин си задава тези въпроси, мила, и все се надява нещо да се промени...
Хубав ден от мен!


Привет, Скарлетче!

Ще ми се да не се окайваме постоянно, а повече да мислим!
Поздрави, мила!
Хубав ден и за теб!:)))
цитирай
28. анонимен - Санде: Щетоводителки са нужни, щетоводителки и повече по възможност!
20.09.2012 11:57
Защото щетите са много и трябва да бъдат осчетоводени.

Сърдечни поздрави, Непросвет Тронкова!
цитирай
29. hristo27 - Алчността на олигарсите отговаря ...
20.09.2012 17:08
Алчността на олигарсите отговаря на твоите три въпроса.
цитирай
30. neprosvet - Санде:28. - Санде: Щетоводителки са нужни, щетоводителки и повече по възможност!
20.09.2012 19:54
анонимен написа:
Защото щетите са много и трябва да бъдат осчетоводени.

Сърдечни поздрави, Непросвет Тронкова!


Може би, може би и не само, особено когато търпението на хората се изчерпи!
Хубава вечер и за теб!
Поздрави!
цитирай
31. neprosvet - hristo27 - Алчността на олигарсите отговаря ...
20.09.2012 20:16
hristo27 написа:
Алчността на олигарсите отговаря на твоите три въпроса.


...И не само. Колкото повече въпроси си задаваме, толкова повече и отговори ще намираме.Важното е да ги търсим и споделяме.
Поздрави, Ице!
цитирай
32. kostadin - Че то и парите са илюзия, но си ги п...
28.10.2012 12:09
Че то и парите са илюзия ,но си ги ползваме !
Светът е илюзия
цитирай
33. neprosvet - Привет, Костадин!
28.10.2012 20:12
kostadin написа:
Че то и парите са илюзия ,но си ги ползваме !
Светът е илюзия


Да...светът е илюзия... но живеем в реално време!:(((
цитирай
34. cliff - Скъпа Милейди!!!
22.05.2013 08:34
mileidi46 написа:
i tozi nqma subtitri..:(((

Субтитрите се активират и съответно дезактивират със малкото квадратче, долу от средата в дясно /cc / Вече сме в 21'ви век. Извинявам се за късната реакция, но по - добре късно... Моите уважения и няма за какво.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: neprosvet
Категория: Лични дневници
Прочетен: 506722
Постинги: 58
Коментари: 862
Гласове: 6222
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031